María Luisa Saavedra Muñoz

Tinc 56 anys i soc treballadora social en Educació. Activista social, des de la meua adolescència amb la participació en l'Associació de Veins del meu barri, per exemple, fins avui en la defensa de les Pensions, Xarxa Cristiana, l'Economia del Bé Comú, la HOAC... Sempre he lluitat per una societat més justa, lliure, solidària i amb drets socials i personals.

Visc a la Plana Baixa des del 1992 i a Betxí des de l'any 2003. He participat en l'Associació Cultural "El Col·lectiu Betxí" o en el Consell Escolar Municipal entre altres.

Forme part del Consell Ciutada Valencia de PODEM i he promogut la creació del Cercle de PODEM de Betxí.

Facebook: Marisa Saavedra Muñoz

Twitter: @MarisaSaavedraM

Estic il·lusionada amb el treball per millorar la vida del poble des de PODEM Betxí. Som un equip de gent diversa, amb ganes i idees, i jo crec que puc aportar la meua sensibilitat social i experiència de treball en diferents espais per una societat i unes institucions més justes, al servei de la gent i del bé comú. Crec que cal avançar cap a una alternativa a aquest capitalisme depredador, i podem començar per el més proper a nosaltres, fent un poble més inclussiu, solidari i habitable. Vull treballar per unir totes les forces i anhels del canvi.