Naiara Davó Bernabeu

Nascuda a Alcoi, sóc Llicenciada en Ciències Polítiques i de l'Administració per la Universitat de València. I Màster en Cooperació Internacional, especialitat de Planificació Integral del Desenvolupament Local.

He viscut i treballat, a més de a la meua ciutat, a València, Barcelona, Brasil i Lisboa. Vaig fer una estada a la Direcció General d'Immigració de la Conselleria de Transparència, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana. He participat en projectes de cooperació internacional impulsats per la Universidade Federal de Paraíba i per diferents ONGDs de Brasil. Esporàdicament he fet de professora d'espanyol a l'estranger i com la majoria, he tingut treballs precaris també.

Sóc membre de l'associació de solidaritat amb Palestina, Unadikum i del moviment BDS. Coordinadora de Brigades a Cisjordània (Palestina). També he participat en projectes de cooperació als Camps de Refugiades del Sàhara i per al Líban.

Actualment sóc Regidora de l'Ajuntament d'Alcoi per la plataforma Guanyar Alcoi. Membre del Cercle de Podem Alcoi des del 2014 i Secretària General de Podem Alcoi.

A més, sóc mare d'una xiqueta de 20 mesos.

Vivim en una ciutat rica en patrimoni, gastronomia i manifestacions culturals, en mig d'un entorn envejable. Solidària, acollidora, treballadora. I per poder gaudir-la totes, hem de posar a les persones al centre de les polítiques publiques municipals. Perquè els Ajuntaments són les institucions més properes, i per tant les que millor poden respondre a les necessitats de les veïnes i veïns.

Alcoi necessita desenvolupar polítiques feministes que posen la vida al centre. I construir una ciutat accessible amb un urbanisme amable. Potenciar l'economia productiva, el comerç de proximitat i l'agricultura ecològica. Incloure als joves, als infants i a la gent gran en el disseny de la ciutat.

Treballant de la mà de la societat civil organitzada, del teixit empresarial i de la ciutadania en general, podem fer polítiques inclusives i innovadores que ens facen sentir-nos partíceps d'un projecte col.lectiu que es diga Alcoi.