Candidaturas no agrupadas para el Ayuntamiento de Badalona

DES DE BAIX PODEM - EQUIP ANDREU ESCOBAR

LA BADALONA DE LES DE BAIX
La nostra ciutat va ser, i és, referent a tot el país pel projecte de govern del canvi que vam saber bastir entre totes. Al 2015 el suport de Podem Badalona a Guanyem Badalona en Comú, conjuntament amb la resta d’entitats i organitzacions, va fer palès que amb la unitat de la diferència som més fortes per assolir les fites que ens marquem i constituir un govern del canvi.
Els projectes transformadors han de girar al voltant de polítiques per i amb la majoria social. Polítiques coherents i conseqüents amb els interessos de les classes populars siguin al centre de l’acció. On construïm caminant, al costat dels moviments socials i les entitats organitzades per les veïnes i veïns. És amb aquesta experiència i voluntat on cal que treballem per aprofundir i ampliar un projecte d’esquerres, sobiranista i transformador que aturi l’avenç de les polítiques d’extrema dreta.
No podem fer campanya amb la bandera de la millor gestió com única eina. Calen passes més enllà, radicalitat i desobediència per la sobirania social, per la defensa d’un republicanisme que ens ha de portar a obrir processos constituents amb la vista posada a la unitat d’acció que vam veure el 3-O contra la repressió. Un projecte polític feminista que faci seves les propostes de les companyes organitzades al voltant de l’exitosa vaga del 8M; que posi totes les mesures al seu abast per erradicar les violències masclistes. Que posi el sosteniment de la vida al centre de l’acció política i social.
Som conscients que els reptes al davant són molts. Caldrà generositat i mans esteses per totes bandes, tractar-nos unes a les altres amb igualtat i respecte. Badalona no pot tornar a tenir un alcalde que jugui a l’electoralisme amb vides humanes, amb qui menys té i pateix cada dia pel seu futur. Amb fermesa, sempre en positiu, fent valdre tot allò que hem construït i sense renunciar al que ens fa ser com som.
Per tots aquests motius les signants seguirem desenvolupant una tasca lligada a l’acció de base, com la que hem portat a terme entre totes amb el projecte “A Badalona, parlem de ciutat”, i treballarem per conformar i participar d’una candidatura amplia on es prioritzi un projecte de ciutat per sobre dels interessos de sigles i quotes. Un treball de base i assembleari que faci seu el treball i propostes que com organització hem desenvolupat.
Per una Badalona al costat de les de baix, per la transformació social. Com hem defensat sempre!

Candidatura a la alcaldía de Badalona

BADALONA, AMB TU PODEM - Candidatura Rosa Trenado

Badalona, amb tu Podem.
La candidatura “Badalona, amb tu Podem”, está formada por un grupo de mujeres y hombres comprometidos en el ámbito de la política municipal, las asociaciones vecinales y los movimientos sociales.
Nuestra razón de ser tiene dos objetivos principales:
• Ser una candidatura municipalista. Buscamos reconstruir, junto a nuestras fuerzas hermanas, un gobierno de izquierdas para un verdadero ayuntamiento del cambio, con un programa basado en las políticas sociales, la transparencia y la honestidad. Un Ayuntamiento que sea inclusivo y plural, y que no se identifique con el movimiento independentista. La nuestra es una candidatura que, desde la izquierda no independentista, quiere cerrar el paso a la derecha.
• Recuperar la fuerza de Podem Badalona. Badalona es una ciudad mestiza y plural, en la que una gran parte de su población tiene sentimientos de pertenencia diversos. “Badalona, amb tu Podem” busca recuperar el espíritu con el que fue creado Podem Badalona y volver a ilusionar a aquellos militantes que se han quedado por el camino, trabajando por un proyecto que recoja todas las sensibilidades que existen, sin exclusiones ni discriminaciones.

Nuestro compromiso es luchar contra las injusticias y defender la igualdad, en todos los sentidos que esto se pueda interpretar. Con este compromiso presentamos nuestra candidatura, y para ello queremos contar con todas aquellas personas que un día decidieron trabajar para mejorar la vida de las personas. Necesitamos vuestra implicación más que nunca. ¡Sí se puede!

Candidatura a la alcaldía de Badalona