A PREMIÀ PODEM

Podem Premià va néixer poc després de les eleccions europees, amb un objectiu ben clar; revertir les polítiques de dretes i neoliberals que tant ens han fet patir. Érem joves (com a partit) i vam decidir no concórrer a les eleccions municipals.
Han passat quatre anys des de aquell dia, ara ja hi som, ja estem preparats, ja podem aportar el nostre gra de sorra al canvi que sovint farà que Premià de Mar esdevingui en un poble més igualitari, més sostenible, més just socialment i amb una veritable perspectiva feminista.
I és per això, per que estem convençudes, que tenim una proposta clara i efectiva en aquest sentit; la nostra cap de llista i la nostra primera representat del cos de llista són dones.
Estem convençudes que amb els nostres companyes i companys de Catalunya en Comú, arribarem a les institucions municipals amb la determinació de que les nostres veïnes i veïns se n’adonin que el canvi és possible, i aquest, comença des de les institucions municipals; les més properes als ciutadans i ciutadanes.
Hem triat aquest nom per que pensem que la gent del poble necessita un nou espai polític que reflecteixi les seves inquietuds i que els representi dintre de les institucions públiques. Per això, a Premià Podem.
A premià Podem.

Candidatura a la alcaldía de Premià de Mar