A la Vall Podem

Presentam candidatura municipal a Sóller per contribuir a construir una societat més justa, amb valors ètics basats en la solidaritat des del pluralisme i el diàleg. Volem polítiques municipals més transparents i participatives que reverteixin en el benestar de la ciutadania, apostant pel dret a una vida digna, l’habitatge, la sanitat i una educació de qualitat. Volem que es tingui més cura del nostre municipi i del medi ambient apostant pel transport públic, per la reducció i correcte reciclatge dels residus, per la protecció del nostre mar. Volem canviar el model productiu que no es basi exclusivament en el turisme apostant per l’agricultura ecològica i la producció local.

Presentamos candidatura municipal en Sóller para contribuir a construir una sociedad más justa, con valores éticos basados en la solidaridad desde el pluralismo y el diálogo. Queremos políticas municipales más transparentes y participativas que reviertan en el bienestar de la ciudadanía apostando por el derecho a una vida digna, la vivienda, la sanidad y una educación de calidad. Queremos que se cuide más nuestro municipio y el medio ambiente, apostando por el transporte público, por la reducción y correcto reciclaje de los residuos, por la protección de nuestro mar. Queremos cambiar el modelo productivo que no se base exclusivamente en el turismo, apostando por la agricultura ecológica y la producción local.

Candidatura a la alcaldía de Sóller

Candidaturas al cuerpo de la lista de Sóller